Nemeszek Émmár Többeta Teltházba

2009. augusztus 10., hétfő

Lángos, palacsinta

Nemrég nyílt meg a HÉV megállójában ez a lángosos. Értelemszerűen kipróbáltam. Egy sonkás-sajtos-tejfölös lángos 430 Ft-ért adnak, én meg kértem hozzá még két lekváros palacsintát is. Nos, a "sonkát" jobb elfelejteni, valami kockára vágott olcsó felvágottról van szó. Ettől eltekintve a lángos nem rossz, a palacsinta viszont tej helyett vízzel készült, ettől kicsit gumiszerű a tésztája, és a lekvárból is túl sok volt benne. Viszont vizet annyit engedtem hozzá az irodában, amennyit csak akartam.

Óbuda - Lángos
Óbuda - Lángos
Óbuda - Lángos
Óbuda - Lángos

1 megjegyzés:

  1. urak, lángost a Flórián aluljáróban kell enni, az a legjobb a környéken. Van csülökkel töltött is.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin

Ebédkeresés Óbudán

Házhozszállítás

Rajongók

Friss, ropogós

Vélemény

Powered By Blogger