Nemeszek Émmár Többeta Teltházba

2009. augusztus 14., péntek

Bisztró Ételbár

Tegnap mondta az egyik kolléga, hogy van a Flóriánban egy kajálda, ahol a kiírás szerint 380 Ft-ért adnak menüt. Az ilyet mindenképpen ki kell próbálni, hol az átverés. Hát ott, hogy a mennyiség. Egy darab csirkeszárny, fél marék sültkrumpli, egy 4-5 centis uborka, és két deci túlhígított málnaszörp.
Ehelyett három szárnyat kértem krumplival, málnaszörppel. Így már 690 Ft-ba került. Az ételt kisméretű papírtálcán adják, műanyagvillával, és állva kell megenni. Maga a szárny nem túl rossz, de az egész "étterem" nem kifejezetten ebédelésre való. Hogy pontosan mire, azt nem tudom.





1 megjegyzés:

  1. Egyszer vettem itt rántott csirkemellet. Ízre jó volt, állagra kevésbé, túl hamar kirántották az olajból.

    A testvéregység néhány lépéssel odébb viszont kiváló szendvicseket kínál és az eladó leányzó is igen kedves teremtés. Legutóbb szeme se rezdült, amikor anyuka két vásott kölökkel rendelt.

    - Mit kérsz Pistike?
    - Kakaós palacsintát!
    - De az nem ebéd.
    - Akkor is!
    - Jó napot, van kakaós palacsinta?
    - Jó napot! Csak csokikrémes van.
    - Pistike, csokikrémes jó lesz? - Margitka, azonnal mássz le az asztal tetejéről!
    - Kakaós nincs?
    - Csokikrémes van.
    - Grrr. Jóvan, akkor megeszem azt...
    - Akkor egy csokikrémeset kérek.
    - Én meg egy sültkrumplit!
    - Jaj, nincs nálam a pénztárcám. Itt hagyom a gyerekeket, rögtön jövök vissza.

    Ha én vagyok az anyuka, a gyerekek még mindig ott ülnének...

    Ja, mondtam már, hogy a szendvicsek nagyon jók?

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin

Ebédkeresés Óbudán

Házhozszállítás

Rajongók

Friss, ropogós

Vélemény

Powered By Blogger