Nemeszek Émmár Többeta Teltházba

2009. július 6., hétfő

Torkos Büfé ma is

A Torkos Büfé olyan sikert aratott pénteken, hogy meg kellett mutatni a szabadságról visszatért kollégának is. Ő sem csalódott. Én pedig rántott csirkecombot kértem, meg rántott májat, rizzsel, tartármártással. 980 Ft-ot kértek érte. Valami miatt most nem voltak sokan, így közvetlenül az ablaknál ültünk, és olyan volt, mintha egy nyitott ablakú vonatkocsiban ettünk volna.

Óbuda - Torkos Büfé
Óbuda - Torkos Büfé
Óbuda - Torkos Büfé
Óbuda - Torkos Büfé

3 megjegyzés:

  1. nekem bazi nagy üvegdarab volt a fasírtomban a torkosban, úgyhogy csak óvatosan srácok

    VálaszTörlés
  2. ha ha és miért nem kérted az üzletvezetőt?????

    VálaszTörlés
  3. -ha én találok "nagy üvegdarabot",vagy bármit az ételembe szólok az eladónak vagy az üzletvezetőnek. Nem értem ha ez tényleg így volt te miért nem szóltál? Vagy nem volt üvegdarab a fasírtodban???????????

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin

Ebédkeresés Óbudán

Házhozszállítás

Rajongók

Friss, ropogós

Vélemény

Powered By Blogger